התחברות למערכות LinkedIn ,Gmail ואחרות

מערכת ברוש לעסקים יודעת להתחבר למגוון מערכות, גולל gmail, google workspace, linkedin ועוד. בזכות ההתחברות המערכת יודעת לשלוף מידע מהמערכות שונות וליצור מידע חדש רלוונטי עבור משתמשי המערכת באופן חכם ואוטומטי כולל מציאת דרכי קשר עם לקוחות חדשים וכולל תיעוד התקשרויות עם לקוחות ומתעניינים.

איתור לקוחות חדשים דרך לינקדאין וסנכרון מספר חשבונות למערכת אחת

איתור לקוחות חדשים דרך לינקדאין יכול להיות אפקטיבי עבור עסקים שמעוניינים לגדול ולהרחיב את רשימת הלקוחות העסקיים שלהם. עסקים ועובדי חברות רבים נמצאים חלק ניקר מהזמן בלינדאין מסיבות שונות, ולכן הפלטפורמה מהווה קרקע פורייה לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות.

מערכת ברוש ללינקדאין וגימייל

בכדי לאתר לקוחות חדשים דרך לינקאין יש לאפיין את הלקוח האופטימלי של העסק תוך הגדרת קהל היעד המתאים למוצרים או השירותים שלך. ניתוח מדויק יעזור לך להתמקד ולפנות לקהל המתאים.

חיפוש: השתמש באפשרויות החיפוש המתקדמות ב-LinkedIn כדי למצוא אנשים עם התכונות והקריטריונים המתאימים לקהל היעד שלך. ניתן למטב את הסינון לפי מיקום, עיסוק, תפקיד, תחום תעסוקה ועוד.

יצירת קשרים: בצע חיבורים פעילים ובנה קשרים חדשים. התקשר למקורות חדשים וקיימים ותקשר לחברים, שותפים ולקוחות קיימים לצורך חיבורים נוספים. הקשרים שנוצרים ממספר חשבונות דרך לינקדאין הינם מסונכרנים ברמת המערכת כאשר בוצעה הוספה למערכת, ללא הוספה ויתכן שאנשי מכירות שונים יפנו לאותו לקוח פעמים. בנוסף בעל עסק ירצה לבצע דוחות/מעקב אחר מה שמבצע איש המכירות כדי למדוד אפקטיביות (ניתן לבצע מדידות אלו ומעקב מ במערכת ברוש ). הוספת אנשים תאפשר לך גם לקבל פרטים לייצירת קשר ממערכת ברוש (אימייל ופרטים אחרים). ניתן להשתמש בסייס-לנויגוטור כדי להכניס אנשים באופן אוטומטי כולל מידע עשיר.

קבוצות ומיזמים: הצטרף לקבוצות מקצועיות או מיזמים בתחומים שקשורים לעסק שלך. יש לך הזדמנות להתרשם מהחוויות, להקשיב לצרכים ולשאלות של אנשים בתחום, ולכן יתכן שתזהה הזדמנויות לשיתוף פעולה או עסקאות חדשות. לאחר שתמצע לקוחות רלוונטיים תוכל להוסיף אותם בקלות למערכת כאנשי קשר.

פרסום תוכן: ניתן לפרסם תוכן שיכול לעניין את הקהל היעד שלך ב-LinkedIn. תוכן איכותי ומרתק יכול להציג את העסק שלך כמומחה בתחום ולמשוך אנשים חדשים לחקור את העסק שלך וליצור איתך קשר, בהתאם לסוג העסק יש שיווחו שהשיווק מסוג זה יעיל עבורם ויש שיחוו ששיווק דיגיטלי ממומן פחות יעיל עבורם בגלל מספר סיבות.

מעקב / מדדיה פעילות אנשי המכירות בלינקדאין

מערכת ברוש יכולה לסייע לאיש המכירות בחיפוש ויצירת איש קשר חדש או עדכון איש קשר קיים, וזאת בהתבסס על פרופיל לינקדאין או על סמך מייל שהגיע ממתעניין /לקוח. המערכת תחילה תחפש את איש הקשר על פי שמו או הדוא"ל שלו ואז תציג אותו או תציע להוסיף איש קשר חדש במידה ולא נמצע איש קשר כזה במערכת. איש המכירות יוכל להוסיף גם פעילות שהוא ביצע עבור אותו איש קשר. לאחר מיכן המנהל בעסק יוכל לשלוף דוחות רלוונטים או לפקח על הנעשה באמצעות דאשבורדים במערכת ברוש.

להלן מספר תמונות של המערכת בפעולה:

חיפוש אוטומטי במערכת ע"פ המידע המוצג:

חיפוש אוטומטי במערכת ע"פ המידע המוצג:

תצוגה אוטומטית במערכת ע"פ המידע המוצג כולל פעולות מגוונות שניתן לבצע:

תצוגה אוטומטית במערכת ע"פ המידע המוצג כולל פעולות מגוונות שניתן לבצע: