ניהול מידע במהירות ובקלות

ברוש – מערכת לניהול קשרי לקוחות מאפשרת הכנסת/יצירת מידע בקלות ובאופן אוטומטי מדוא"ל ומקורות שונים. כולל ממשק חדשני להכנסה וניהול מידע באופן מהיר ובאופן המוני. את הממשק ניתן להתאים לכל משתמש/תצוגה/תהליך עבודה או לצורך ייחודי של משתמשי המערכת.

ממשק המותאם אישית מספק חווית שימוש ידידותית ומותאמת אישית לאנשי המכירות והשירות. משתמשים יכולים לקבוע עמודות, שדות, סינונים, כפתורים, צבעים מותאמים אישית, להציג נתונים בצורה מותאמת ולעדכן מידע בצורה שהם בוחרים בא כשהיא אופטימלית לבחירתם, את כל זאת ניתן לבצע ללא קוד באופן עצמאי.

ממשק מותאם אישית במערכת ברוש כלול אפשרויות רבות להתאמה אישית של הממשק למשל תצוגות שונות על פי נושאים, תצוגות ע"פ העדפות ותפקידים שונים של המשתמשים בעסק, פעילויות שונות לכל תצוגה ועוד. באמצעות התאמה אישית כל משתמש יכול להתמקד בתהליכים ובמידע הרלוונטי לעבודתו ולקבל את המידע הנדרש בדיוק ובמהירות. דרך הממשק המותאם, המשתמשים יכולים לבצע מגוון פעולות ותהליכים במערכת בצורה פשוטה ויעילה, מבלי להתמודד עם מספר גדול של מסכים, תפריטים מורכבים או פעולות מיותרות.

אוהבים גיליונות עבודה?

מערכת ברוש נבנתה כדי לשרת את הלקוח ולתמוך בכל החוויות שהוא אוהב, הכנסת מידע בקלות כמו בגיליונות עבודה, סינונים כמו בגיליונות עבודה ועוד.

נ.ב. הסינון הנ"ל מוגן בפטנט עיצובי!

סינון במערכת ברוש - דומה לגיליון עבודה
סינונים כמו בגיליונות עבודה
ניהול הזדמנויות יעיל

ניהול הזדמנויות יעיל הוא תהליך המטרתו למקסם את היכולת של העסק לזהות, לעקוב ולנהל הזדמנויות מכירה/עסקאות באופן יעיל ומקצועי. התהליך כולל מגוון שלבים ופעולות המבוצעות במערכת של העסק על מנת להבטיח שהזדמנויות מכירה ימצאו את הדרך הטובה ביותר להתממש ולהפוך ללקוחות משלמים. באמצעות התאמה אישית, כל משתמש יכול לראות את ההזדמנויות שלו, לצבוע שורות רלוונטיות, להוסיף גרפים מנחים, סה"כ, קיבוץ שורות ועוד. את מסך הכנסת ההזדמנות ניתן להתאים אישית, כולל ניהול מוצרים יעיל והכנסת מידע להזדמנות באופן חכם.

להלן מספר דוגמאות למסכים מותאמים במערכת ברוש לתהליך הכנסת הזדמנויות וניהול מידע בקלות ובמהירות:

תצוגה מותאמת אישית במערכת ברוש
ברוש – תצוגה מותאמת אישית לניהול מידע

מבט על הזדמנות במערכת ברוש
ברוש – מבט מותאם אישית לניהול הזדמנות

הכנסת מוצרים ועריכתם בצורה מהירה במערכת ברוש
הכנסת מוצרים ועריכתם בצורה מהירה והמונית

לסיכום בכדי לנהל מידע באופן יעיל נדרשת התאמה של ממשק המערכת לתפקידים והאנשים השונים בארגון. ניתן לבצע התאמה כזו בקלות וללא מאמץ במערכת ברוש גם בשפה העברית.

או